Razbunare....tristete....egoism... - Lucica Radu

joi, 25 februarie 2010

Razbunare....tristete....egoism...


Azi vreau sa ma razbun pe tot ce ma-nconjoara...sa sfasai...sa urlu si sa lovesc cu tot ce apuc.....M-am saturat de societatea asta imbecila...de oameni ce nu au coloana verticala...de oameni ce nu stiu sa respecte....ce nu stiu sa iubeasca si sa aprecieze ce au...M-am saturat de ipocrizie si de nesimtire...azi vreau sa ma razbun pe toti cei ce mi-au facut viata amara...cred ca nimic nu ma mai atinge...mi-am inecat sperantele in rauri de lacrimi...mi-am sacrificat viata pentru multi ce nu merita....


Azi sunt egoista...vreau sa ma iubesc doar pe mine...sa imi fie doar mie bine....Azi vreau sa am liniste...in aer si in suflet...azi vreau sa intelegi ca asa sunt eu....si nu ma mai schimb....m-a lovit destul viata....mi-a luat oameni dragi de langa mine...m-a maturizat prea repede...si am uitat cum e sa iti fie bine...

Azi vreau sa ma rasfat la maxim...azi vreau sa simt fericirea doar pentru mine...nu mai vreau sa lupt decat pentru mine....si atat!

2 comentarii:

Allesssia spunea...

Intotdeauna suntem in pase proaste in aceeasi perioada :)..but we survive, no matter what!


Love u, sis!

Lucica spunea...

vom supravietui sis...ca nu avem incotro!

See you tomorow! :*

@templatesyard