...pentru tine! - Lucica Radu

luni, 15 februarie 2010

...pentru tine!


Ti-am spus cumva aseara strainule ce mult imi plac povestile tale?! Imi place sa ma plimb sub cerul instelat si sa te ascult...Cum dai tu viata fiecarui personaj...si cum insufletesti chiar si cea mai derapanata cladire cu povestile tale... Pacat ca nu te intalnesc mai des...caci sufletul imi e linistit atunci cand sunt cu tine....Insa esti ca o naluca...acum apari....acum dispari...Si iar am sa ma rog nopti in sir sa mai apari macar o clipa...

Multi ar spune ca imi esti ingerul meu pazitor...poate chiar esti..cine stie..oricum nu-mi pasa ce spun ei...sunt mai egoista...imi pasa doar de ce simt eu...si ce vreau eu sa fie bine...Pe ce ca te vad asa de rar....crezi ca mai stau sa ma gandesc la ce spun ei?! As vrea sa stii ca imi umplii sufletul de bucurie atunci cand imi vorbesti....si ca atunci cand dispari prea mult timp...ma simt pustiita..Am crezut ca ai uitat de ziua mea...insa tu erai acolo in umbra si ma priveai...ti-a placut cand ai vazut ca sunt inconjurata de lume ce ma iubeste...Dar stii prea bine...ca nimeni nu ma iubeste mai mult ca tine...chiar daca nu esti aici...chiar daca lipsesti de atata timp...tu ai locul tau...nimeni nu ti-l va lua niciodata!

Ti-am promis si anul asta ca voi lupta...si ca voi face tot ce pot sa imi fie bine...Sper sa reusesc strainule....Chiar daca s-ar intoarce pamantul pe dos...eu tot am sa ma zbat...pentru tine strainule...pentru iubirea ta!

Acum te las...caci noaptea imi mangaie genele...dar sunt linistita caci stiu ca esti aici!

Niciun comentariu:

@templatesyard