O lume nebuna... - Lucica Radu

joi, 11 februarie 2010

O lume nebuna...


De ce azi ma simt singura....de ce ma simt bulversata...cand ar trebui sa se aseze lucrurile intr-un fel sau altul si pentru mine?!...Au inceput..insa parca imi scapa ceva....acea farama de libertate.... acea fericire nebuna....Oare voi mai simti vreodata ca imi zburda inima...ca simt ca plutesc ...ca nimeni si nimic nu mai conteaza pe pamant decat eu si fericirea mea?!


Am mai adunat un an in buchetul de ierni stranse pana acum...ar trebui sa fiu mai inteleapta ...mai fericita...mai implinita....Dar eu ma simt ca un balon care a pierdut destul aer....si nu mai are puterea sa zboare...Parca stau pe loc...nimeni si nimic nu mai imi intra in voie....am nevoie de o gura de aer proaspat...


:) Ma inrebau fetele inainte de ziua mea ce vreau cadou....si le-am zis ca vreau o calatorie in jurul lumii...au zis sa le zic ceva mai realist...insa asta e ceea ce vreau eu....m-am saturat de realitatea asta dura...in care nimic nu este cum vrei iar visele de o viata ti se spulbera intr-o clipa...


Ma duc sa ma rasfat in asternuturile moi si pafumate...in asteptarea lui Mos Ene....Maine o iau de la capat...in aceiasi lume nebuna....

Niciun comentariu:

@templatesyard