Despre performanta si ambitie... - Lucica Radu

joi, 21 ianuarie 2010

Despre performanta si ambitie...





In seara asta m-am impartit intre documentatia pentru examenul de publicitate de sambata si spectacolul oferit de Campionatele Eurpene de Patinaj artistic.
Am ramas surprinsa sa aflu ca patinatorul Evgheni Plusenko a revenit pe gheata in sezonul acesta dupa 4 ani de absenta din competitiile de amatori. M-a uimit ambitia lui si dorinta de performanta, parca nu a lipsit niciun minut de pe "gheata competitionala"....s-a retras in 2006 fiind in fruntea topurilor si a revenit in 2010...ghici unde...pe locul 1 unde ii sta bine.

Lupta a fost foarte stransa, podiumul a aratat ca in anii 2005, 2006, adica cu Plusenko, Lambiel si Joubert.

Uneori as vrea sa imi readun fortele si ambitia sa o iau de la inceput....in sport...nu stiu ce ma tine pe loc... : ....

2 comentarii:

Allesssia spunea...

Mda, cunosc sentimentul. Din pacate, eu nu ma pot reapuca din motive medicale, insa nu ratez nici o invitatie din partea unui prieten(prof de sport) la vreun antrenament al echipei sale.

Cred ca ne lipseste sentimentul ala competitional...noptile nedormite din cauza febrei musculare...bataile cu echipa....memories!!!!



Daca ma mut in Buc promit sa te duc la un sport mai placut ce l-am descoperit de curand, imbina sportul cu dansul. Nu e foarte solicitant, insa mie mi se pare extraordinar.Nu am gasit nici o sala in CT unde sa fie practicat.


Te pup si..spor la invatat!
Hugs, my dear friend!


PS: Vii acasa de ziua ta?

Lucica spunea...

Da..si la mine sunt destule motive medicale...insa nu reusesc sa ma conving macar sa merg la un aerobic...care chiar imi place de altfel...si care nu ma solicita atat de tare...

Sentimentul competitional chiar imi lipseste, mama ce febra musculara mai faceam...:|

Nu stiu daca ajung in weekend-ul cu ziua mea, probabil in urmatorul o sa vin acasa!

Husg! :*

@templatesyard