Another Monday.... - Lucica Radu

luni, 11 ianuarie 2010

Another Monday....

Inca o zi de luni s-a afisat la orizont...inca o zi de nepasare in societatea romaneasca... Inca o zi in care incerc sa ma regasesc printre paginile nescrise ale istoriei....inca o zi in care imi doresc sa am o constanta in viata...
Uneori parca cer prea mult de la cei din jur...parca nu mai am aer sa respir din cauza lucrurilor sufocante din jurul meu...Libertate...pentru asta au luptat ai nostri tineri in '89....de libertate avem parte...insa mai putin de ordine si disciplina...de stabilitate pentru tineri...si de intelegere pentru nevoile lor...
E greu sa te descurci prin forte proprii dar nu imposibil...mi-am demonstrat-o de vreo sapte ani...insa acum parca ma invart in cerc....Oare voi gasi punctul din acest cerc in care sa raman?!

Si ziua de luni continua in peisajul romanesc...

Niciun comentariu:

@templatesyard