Feel empty... - Lucica Radu

sâmbătă, 10 octombrie 2009

Feel empty...


Zilele trecute trebuia sa ajung la o intalnire si am ajuns mai devreme...in dreapta mea ingropat intr-o liniste deplina se intindea Herastraul...era dimineata....liniste...m-am cufundat in el...pentru cateva minute pe care le aveam libere...Aer proaspat...racoros...frunze in culori tomnatice....si o liniste apasatoare.


Nu stiu daca linistea era apasatoare sau doar gandurile mele ce-mi zburdau prin cap erau mult mai apasatoare decat mi-am dat seama..insa aveam asa o stare...de libertate...imi venea sa zburd...sa cant...sa rad...sa plang...in acelasi timp...Uneori ma simt "empty"...si nu cred ca asa trebuie sa ma simt... :


M-am plimbat putin ...am inspirat putin aer curat..mi-am incarcat bateriile si am plecat spre treburile mele....cu tot cu gandurile mele si sufletul meu....


9 comentarii:

cuciu spunea...

Frumos ca ai ajuns mai devreme. Din ce am observat eu in Bucurestiul asta f aglomerat exista 2 posibilitati: ori sa ajungi mai devreme ori sa intarzii. Sa calculezi atat de perfect incat sa ajungi exact la timp se intampla prea rar (sunt prea multe variabile in ecuatie)
Momentele de liniste si meditatie in care esti doar tu cu gandurile tale sunt bine venite de multe ori. Sa fie prea dese nu e bine dar nici sa lipseasca nu e indicat ...

Lucica spunea...

:) true!

Allesssia spunea...

Eu propun sa te intorci in Ct :P Promitem sa-ti umplem zilele, serile...whatever... just come back to us:P

Lucica spunea...

:)...acum chiar ca nu mai pot sa ma intorc...am de munca..am master...om vedea ce o fi mai tarziu!

kisses!

Lucica spunea...

dar te astept pe tine aici! :*

Allesssia spunea...

i know. Visam si eu putin, dar stiu ca ai mai multe de facut acolo.

Doar sa ma mut cu vreo prietena, altfel nu cred ca as putea. Momentan nu ma simt in stare sa o iau de la capat singura. Poate anul viitor vor fi schimbari radicale. Vom vedea. Pentru moment, ma multumesc cu vizitele...apropo, peste vreo 2-3 saptamani mi-am propus sa vin la Buc cu niste colege de munca. Sa hoinarim o zi intreaga. De data asta o sa te anunt;)

pupici

Lucica spunea...

Te astept! :) Poate ajung eu in Cta pana sa vii tu :P!

Pupici!

Luc spunea...

In fiecare zi sau seara ajung in Herastrau, mai ales atunci cand e mai linistit, cand nu e plin de cetateni in plimbare. Si recunosc, are ceva "magic", ma face sa ma reintorc din nou si din nou sa imi regasesc gandurile si linistea sufleteasca. Si maine voi ajunge ...:)

Lucica spunea...

Herastraul este si va ramane mereu o oaza de liniste si relaxare :)

@templatesyard