Vreau sa raman femeie - Lucica Radu

luni, 28 septembrie 2009

Vreau sa raman femeie


M-am gandit bine. Si vreau sa raman exact cat sunt acum de emancipata. Nu vreau mai multa egalitate in drepturi cu nimeni. Cred ca e destul ce am capatat eu, femeie, in ultima vreme.

Dreptul de a munci, daca am chef. Eu as vrea sa ma opresc aici. Se poate?
Sau oare acum trebuie sa inghit, la pachet, toate drepturile, egalitatile si obligatiile care decurg din asta? Nu vreau sa fiu ca un barbat. Insist sa nu. Si mi se pare ca drepturile si le mai face si omul. Sau in cazul asta femeia. Si eu n-am simtit niciodata ca am usi inchise tronc! in fata pentru ca sunt femeie. Chiar nu-mi trece prin cap ca ma nedreptateste cineva la job sau in societate, in general. Continuarea aici: http://www.hotcity.ro/ce-ne-inconjoara/vreau-sa-raman-femeie

Super articol...cred ca vreau sa fiu femeie pana la capat....

Enjoy!

2 comentarii:

Games Webmaster spunea...

F frumos articolul. poate ai timp sa te uiti si peste linkul lasat de mine ..http://www.relaxati-va.ro/video/i-got-a-feeling.html

Constanta misses you!

Lucica spunea...

Am intrat pe link-ul tau deja :). Si mie imi este dor de voi. Pupici!

@templatesyard