...eliberare - Lucica Radu

marți, 21 iulie 2009

...eliberare


Cu siguranta am mai avut senzatia asta si alta data..insa acum o simt acut...simt nevoia de pauza...liniste...eliberare...am fost scoasa din ritmul meu si nu imi e bine...trebuie sa imi incarc bateriile...cumva :)


Abia astept sa ajung la C-ta...sa imi umplu plamanii cu aer de mare...sa-mi strang mama si prietenii in brate...sa ma incarce cu energia de care am atata nevoie...caci simt ca am secat...Dar mi-am propus sa imi revin din starea asta...si sunt sigura ca imi va fi mai bine...dupa cateva zile libere...


Am avut atatea idei de blog..insa...s-au scurs in oboseala si agitatia ultimei perioade...si unele erau chiar interesante :P...dar voi reveni in forma..si voi umple paginile acestui blog...


Acum simt cum pleoapele nu mai ma asculta...sa stea ridicate...si voi merge sa ma cufund in asternuturile moi si racoroase...incercand sa visez lucruri frumoase...si o lume mai buna...


Noapte buna cititorule....oriunde ai fi...si oricine ai fi !

6 comentarii:

cuciu spunea...

In general un concediu sau o pauza prinde bine in orice activitate, numai din pacate de multe ori din concediu te intorci mai obosit decat ai plecat.
Eu sincer mi-am facut concediul anul asta in Suceava (orasul natal) si in fiecare zi m-am trezit la ora la care eram obisnuit sa ma trezesc ca sa merg la serviciu fara sa vreau lucrul acesta. E mult mai bine cand pleci undeva cat mai departe si te desprinzi de toate cele cu care esti in mod normal obisnuit.

Cat despre idei, stai linistita, acestea vor veni fara sa iti dai seama ... atunci cand vei simti nevoia sa scri, scrie si nimic mai mult!

Hugs

Lucica spunea...

Da..se pare ca obosita m-am intors de acasa..insa cu bateriile incarcate (de la soare si apa de mare :D)...nu stiu daca reusesc in vara asta sa plec undeva unde sa stau linistita...inca sper:D

Hugs..my friend!

cuciu spunea...

Speranta e bine sa moara ultima de fiecare data :)

Eu cel putin sunt sigur ca nu voi merge nicaieri vara asta. Poate doar un munte cu motorul si cortul. N-am mai fost cu cortul de la terminarea liceului si parca mi s-a facut dor :)

Lucica spunea...

Si mie imi e dor de o iesire cu cortul...macar un week-end...n-am mai fost din primul an de facultate...uuf..ce vremuri :)

cuciu spunea...

Din pacate eu nu mai stiu oameni care sa mearga cu cortul, timpul a trecut si mai toti s-au schimbat.
Poate doar copilul din noi ramane acelasi tot timpul ...

Cortul saracu' sta trist si de cele mai multe ori uitat pe undeva prin casa...

Lucica spunea...

:)...din pacate..asa e...mai stiu persoane care merg..din cand in cand...ne-am cam obosnuit cu confortul..insa cred ca as rezista un weekend... :D
:)

@templatesyard