Rockin' Transilvania 2009 - Lucica Radu

marți, 16 iunie 2009

Rockin' Transilvania 2009


Bucuresti...sfarsit de saptamana...oboseala..stres...si un drum lung ce ne astepta..insa curiozitatea m-a facut sa merg pana la capat... Oboseala mi-a pierit cand am privit soarele apunand intre munti...si privind norii colorati ce se reflectau in Oltul ce curgea linistit cautandu-si probabil fratele...Muresul....


Am ajuns in Sibiu pe seara...era aproape ora zece....au urmat doua zile frumoase...plimbare...relaxare si concert...ca doar de asta am mers...Rockerita din mine...a vrut sa vada cum este un festival de rock...Duminica la amiaza...era pe stadion in Sibiu...ascultand muzica de calitate si asteptand cu nerabdare ultima formatie- cea pt care si venisem - Stratovarius...Am ocupat loc in fata....i-am ascultat pe cei de la Bonfire ( am primit chiar si o pana de chitara, de la unul din chitaristi :) ). Ora 22.00...stadionul deja incepuse sa ingane versurile uneia din melodiile celor de la Stratovarius...Jocuri de lumini..strigate....si in sfarsit au aparut...Au cantat mai bine de doua ore...super show...super voci...Seara am adormit cu ei in gand....iar a doua zi....i-am ascultat pe tot drumul spre casa...


Am inspirat un pic de aer de munte...am ascultat muzica de calitate...si am revenit apoi pe meleagurile agitate ale Bucurestiului...:)


Pentru a va face o idee cam ce canta aceasta formatie..las mai jos versurile unei balade care mie imi place la nebunie....


Forever


I stand alone in the darkness

the winter of my life came so fast

memories go back to my childhood

to days I still recall Oh how happy I was then

there was no sorrow there was no pain

walking through the green fields

sunshine in my eyes


I'm still there everywhere

I'm the dust in the wind

I'm the star in the northern sky

I never stayed anywhere

I'm the wind in the trees

would you wait for me forever ?


2 comentarii:

petale de trandafir spunea...

we will rock you!!!!!!!!!!!!

RiseUp spunea...

Rockerita?.Rockerito partidu' te vrea tunsa:))


P.S:hhmmm chipul te tradeaza! :P

@templatesyard